Publicitatea pe Facebook este o modalitate populara de a va dezvolta afacerea. Va permite sa va orientati in mod specific catre publicul dumneavoastra, ceea ce o face mult mai eficienta decat publicitatea generala. Indiferent daca sunteti nou in domeniul de promovare Facebook ads sau daca ati mai facut-o si doriti sa va imbunatatiti, exista cateva sfaturi care va pot ajuta sa obtineti cele mai bune rezultate din campania dvs. Cu totii ne impotmolim in tehnicile noastre de marketing la un moment dat in demersurile noastre de afaceri. Mai jos sunt cateva sfaturi care va vor ajuta sa va imbunatatiti campania de publicitate pe Facebook.
Asigurati-va ca ati stabilit obiective clare
Inainte de a-ti alege anuntul, trebuie sa ai obiective clare pentru campania ta. Ce vrei sa obtii de la anunturile Facebook? Ce vrei ca clientii tai sa faca dupa ce au vazut anunturile tale? Ar trebui sa aveti cel putin un obiectiv legat de conversie pentru fiecare campanie publicitara. Cateva exemple sunt cresterea gradului de constientizare a marcii, generarea de noi piste de vanzari sau cresterea listei de abonati la e-mail. De asemenea, puteti stabili obiective legate de performanta. De exemplu, poate doriti sa reduceti rata medie de abandonare a cosului de cumparaturi din magazinul dvs. online sau sa cresteti valoarea medie a comenzilor clientilor dvs. Puteti seta obiective selectand optiunea obiectiv de campanie in timp ce va creati anunturile.
Utilizati extensiile de anunturi
Extensiile anunturilor sunt informatii suplimentare care apar impreuna cu anunturile dvs. Acestea sunt utilizate pentru a oferi detalii suplimentare despre produsul sau serviciul dvs. si va pot imbunatati rata de click. Cateva exemple de extensii de anunturi includ afisarea unei fotografii impreuna cu anuntul dvs., afisarea unui meniu daca aveti un restaurant, afisarea orelor de functionare sau afisarea disponibilitatii produsului. Extensiile de anunturi sunt o modalitate excelenta de a oferi informatii suplimentare clientilor dvs. fara a creste costul anuntului dvs. De asemenea, acestea va ofera mai mult spatiu pentru a include elemente din strategia dvs. de marketing. Singurul cost pentru a adauga extensii de anunturi este timpul necesar pentru proiectare si implementare. Majoritatea extensiilor de anunturi sunt gratuite si pot fi adaugate anuntului dvs. cu doar cateva click-uri.
Fiti selectiv cu datele demografice
Urmatorul pas important in imbunatatirea campaniei de publicitate pe Facebook este sa fiti selectiv cu datele demografice, astfel incat sa puteti viza publicul potrivit. S-ar putea sa fiti tentat sa vizati cat mai multe date demografice, dar acest lucru va poate afecta de fapt campania. Daca vizati pe toata lumea, de fapt nu vizati pe nimeni. Acest lucru va duce la rate scazute de click-uri si la o utilizare proasta a bugetului publicitar. Vreti sa fiti cat mai specific posibil, astfel incat sa puteti creste ratele de clic-uri si sa reduceti costul pe click al anuntului dvs. Cel mai bun mod de a face acest lucru este sa vizati un public care este similar cu clientii dvs. actuali. Promovarea pe platforma de socializare Facebook nu este ceva foarte complicat si de asemenea, merita orice efort! Strange recenzii pozitive pentru pagina de facebook .
Scriu despre ce iubesc: moda, cosmetice si tot ce tine de intretinerea corpului.